O ble snd praleidau :// Fail.. Reidas valdo
Kyšis - Nuo šiol ir banko kortelėmis
Anonimas
5158
Anonimas
5353
jus ka, manot ir mentai neturi humoro jausmo? ;D
Spartasaurus
5515
#6 oooooo turim duxa !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Anonimas
5519
#5 dar vienas nolaiferis : DD
Anonimas
5519
#4 ble san andreas`o auka
Anonimas
5524
hesoyam ;D
Spartasaurus
5524
AEZAKMI :]
Anonimas
5525
taigi seniai galima bauda moket. bet tik su kortele. tu ja sumoki ir tau is bagazines atnesa du lapus raudona ir balta. ten ir parasyta kad fsio normaliai ir ji kuri laika gali veziotis ,kad jei kas ko.
Ohh_Nooo
5525
#2 tau Balta bilieta ir laisvas tu ble abonemente ...
Anonimas
5525
o abonementini kisi galima?
|

