O ble snd praleidau :// Fail.. Reidas valdo
Kyšis - Nuo šiol ir banko kortelėmis
Anonimas
5155
Anonimas
5350
jus ka, manot ir mentai neturi humoro jausmo? ;D
Spartasaurus
5512
#6 oooooo turim duxa !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Anonimas
5516
#5 dar vienas nolaiferis : DD
Anonimas
5516
#4 ble san andreas`o auka
Anonimas
5521
hesoyam ;D
Spartasaurus
5521
AEZAKMI :]
Anonimas
5522
taigi seniai galima bauda moket. bet tik su kortele. tu ja sumoki ir tau is bagazines atnesa du lapus raudona ir balta. ten ir parasyta kad fsio normaliai ir ji kuri laika gali veziotis ,kad jei kas ko.
Ohh_Nooo
5522
#2 tau Balta bilieta ir laisvas tu ble abonemente ...
Anonimas
5522
o abonementini kisi galima?
|

